ge kärleken en chans

Är trött på att vara en "för bra" tjej för någon...
Vill kunna känna mg omtyckt, sedd å älskad för den jag är...
Vill kunna känna känslan om att "det här är rätt"!
Vill kunna gå runt och känna att jag alltid kommer ha dig vid min sida....
Vill kunna känna den här äkta känslan av att vara förälskad och lycklig...
Det är verkligen någonting jag saknar...

Jag älskar dig, å de betyder att de e dig jag vill vara med, ingen annan... önskar bara att du kunde inse de själv å inte bara dina polare... vill att du ska kunna komma över dina "små" anledningar och ge de en chans...
Jag älskar dig, jag vill vara med dig och du får mig att känna denhr äkta förälskelsen... du säger att jag är för bra för dig, att jag förtjänar ngn bättre, men jag vill bara att du ska förstå att mina känslor för dig är äkta å jag menar verkligen de jag säger, när jag säger att de e dig jag vill vara med, ingen annan♥♥♥♥
Önskar bara att du kunde ge de en chans....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0