Släktfirande!!! :D



Idag hade jag omtenta i ett praktiskt prov - nervös som vanligt!
Men de gick bättre än jag hade trott (godkänt) så jag åkte till kliniken med en lättad känsla! :) Hade känts väldigt tungt annars!
På kliniken gick det även där väldigt bra. Hade 3patienter (dvs. fullbokat) och alla var väldigt nöjda med mina behandlingar, både under tiden och efteråt :) De märkte på en gång att behandlingarna gav resultat även om det vart hårda behandlingar. Känns riktigt skönt att det går åt rätt håll för dem å att de slipper gå runt å ha ont :)
 
Sen va de att skynda sig hem direkt för att fixa i ordning sig tills släkten skulle komma för att fira mig.
Snacka om att de vart stressigt, men jag hann med hjälp av mamma (håret).
Det bjöds på smörgåstårta och dricka till middagen, och därefter glass, varma hallon, kladdkaka, kolakakor, äppelkaka och ett par andra kakor som mamma hade bakat :) Riktigt gott !!!!
Sedan va det dags för presentöppning - alltid lika kul å spännande! ;D Kommer nog att älska paket så länge jag lever haha!
 
Detta fick jag:
* 350 kr presentkort på Ikea av pappas kusiner m. familj
* 250 kr presentkort på spa av Elisabeth
* 350 kr presentkort på Åhleens av mina småkusiner m. familj
* 200 kr presentkort på ticnet av Madde m. familj (min x-tra familj <3)
* 100 kr bio check av Madde som bara v två ska gå på<3
* 300 kr bio check av fam. Hägglund
* 1000 kr  + blommor av mormor & morfar
* 500 kr + blommor + ett doft ljus + dekorerande småstenar som jag ska lägga i en vas (som prydnad) + en riktigt stor vas (formad som ett ölglas mer eller mindre) av farmor & farfar
* 500 kr + ett doftljus + en chokladask + 2 sesamkakor (olika smaker) av mina kusiner m. familj
* Ett par örhängen (snö) av fam. Hall
 
Riktigt glad över allt de jag fått! :D Uppskattade verkligen allting! <3 STORT TACK TILL ER ALLA <3
 
Hade fått detta av familjen tidigare:
* Plånbok
* Mössa med tillhörande halsduk å vantar
* Tränings tajts
* 2 Tränings tröjor
* 2 Reflexer
* Tränings hårband
* Halsbans belock (blå)
* Dirty Dancing musikalen (som jag å mamma va på)
* En ny hårförlängning lite längre fram
* Presentkort på massage oljor/ liniment/ tillbehör
* Presentkort på en tatuering!!! :D <3
 
Kan bara säga TACK FÖR ALLTING!!!!!! <3
Ni alla gjorde min födelsedag till en av de bättre jag haft <3
Love you all <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0