tack för dessa knappt 8 månader! har varit grymt♥

Trött tjej beger sig till biblioteket i Tälje för att plugga innan de e dags för min absolut sista dag på coop kl.16-20.15...
Fy fan va tråkigt säger jag bara! kmr sakna de som bara den...
Ni kanske undrar hur jag kan sakna att stå i statskassan, sitta i vanliga kassan å allting som har med kostvanor att göra men de e faktiskt inge svårt svar på den frågan: de e tack vare alla underbara kollegor å kunder som gör att man kmr sakna det man gör om kvällarna/dagarna utanför skolan... utan dem så hade jag aldrig trivits å de va en anledning till varför jag inte trivdes på Ica i Järna till 100%..
Den här sammanhållningen och närvaron oss kollegor emellan kommer alltid att finnas där men att inte uppleva allting med dem kommer kännas riktigt tungt! :(
Ärligt så kändes de som om att jag va en i "familjen" å kom så himla bra överens med alla... kom Sofia så pass nära att de nu kommer kännas som om att jag lämnar min lillasyster/bästa vän :/ allting kommer verkligen kännas tomt å ensamt...
KOMMER VERKLIGEN SAKNA ER ALLA♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0