Tack tjejer för den fantastiska kvällen! <3



Kom i säng relativt sent igår (närmare halv 2).
Konstigt nog så kom jag även upp kl. 9.30 å va pigg för en gång skull. Åt frukost med resten av familjen innan de drog iväg å kollade på när kusinen lirade hockey och jag skulle sätta mig ner med läxböckerna å plugga inför ontentan på måndag... Suck! Ingen rolig fm/em...
 
När klockan närmade sig halv 6 började jag fixa i ordning mig till kvällen. Jag skulle nämnligen ut å käka med mina brudar å därefter utgång, för att fira mig i efterskott! :D Snacka om att kvällen skulle bli lyckad!
Tog halv 7 bussen från Järna (träffa Sara å Malin på bussen), å gick till Ceasar´s där vi skulle möta upp Emma, Emma, Madde å Monia för att käka. Blev en fläskfilépasta å en päron cider för min del!! :)
Va mycket trevligt hela middagen, med mycket skratt och skojigheter! Även våran servitris var en lustigkurre, haha!
Drog sedan vidare till Sinners för att "Förkröka". Satte oss ner med en varsin cider/öl (beroende på va man ville ha) å körde "Jag har aldrig...".
När klockan började närma sig 22, drog vi vidare till The Strip, där vi skulle hänga resten av kvällen. De va mer eller mindre dött där när vi kom, men därefter rullade människorna in en efter en och musiken dunkade på som vanligt! Viköpte några cider och shottar, innan det va dags för dansgolvet!
Stötte även på Bill :D Blev en hel del kramar under kvällen, å ärligt så ville jag inte därifrån (A)
Snacka om en riktigt grym och lyckad kväll med girlsen! <3
Kvällen avslutades med en godnatt puss från Bill och hejdå kram av Madde/Monia (de stannade kvar en stund till) lite tidigare än de va tänkt, tanke på att Emma mådde skit ;P
De va meninge natt de skulle supa mig under bordet men de vart istället Emma å Madde ;) haha
Vi får ta de en annan helg istället ;) jag loooooovar <3
 
Somnade med ett stort leende på läpparna <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0