te + fruktsallad = ♥

Då sitter man äntligen på bussen hem i mörkret.
Precis som jag skrev i morse så e de mörkt när jag lämnar huset å de e minst lika mörkt nu... på ett sätt vill jag att snön ska komma för de lyser upp lite men jag vill samtidigt inte att kylan ska komma... de räcker med att jag fryser när de e som de e nu...

Grymt trött!! Flera kunder påpekade att jag såg väldigt trött ut å jag kunde bara hålla med + att jag visste att jag va de.. kul att de syntes utåt..
När jag kommer hem blir de bara att käka lite fruktsallad som mamma gjort i ordning å dricka varmt te, sen hoppa i sängen direkt! Längtar redan!
Hade dock varit mysigare med sällskap ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0