varför ska känslor vara så svåra att få besvarade?

Så typisk morgon när jag tänker efter.
I natt när jag hade kommit hem så ställde jag fram klockan 1tim istället för att dra tillbaka den vilket ledde till att jag gick upp 1tim tidigare än jag skulle. De fick jag inte reda på förrän pappa undra Vf jag satte på mig jackan halv 10 (jag trodde klockan va 10.30). Så typiskt å irriterande!
Sen när jag väl skulle åka vårt de jäkligt stressigt å jag kön springande på jobbet 10.59 å jag började 11.00. Ner fort å byta om innan man skulle stå i kassan.
Dagen gick väldigt fort å helt plötsligt så va kl.15 å jag slutade. Det tråkiga e att jag nu bara har 4tim å 15min kvar på jobbet eftersom jag inte fick förlängt... de känns riktigt tomt å tråkigt :((

Drog sedan till Vila för att kolla kläder å gick därifrån med 2 jeans :) riktigt snygga!
Hämtade sedan mamma i Täljehallen å ligger nu i sängen helt förstörd av utmattning... jag har inte gjort ngt jobbigt men kroppen orkar lixom inte med längre.. jag e trött ständigt, aldrig hungrig (mer eller mindre), blir lätt irriterad på familjen, orkar inte plugga pga ingen lust eller energi osv... jag vet ärligt inte vad de
e som händer..
+ att jag verkligen saknar att dela mitt liv med... saknar verkligen den här närheten som bara killar kan ge en tjej... den känslan kände jag igår men samtidigt vet man inte riktigt vad man ska känna å tro ... önska bara att ens känslor kunde bli besvarade på riktigt å inte bara som en riktigt bra vänskapsrelation...
Jag kände för en gång skull älskad igår i nga timmar... önska de varade för evigt...
I really miss it..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0