åter igen en skön vinst!

Jobbade även i fredags efter skolan- gick väldigt bra. Dock va väl inte vädret det bästa så dom 4 timmarna jag jobbade kändes som minst 6 timmar...
Blev en lugn hemmakväll framför tv'n med familjen.

I lördags skulle jag ha jobbat men blev tvungen att byta bort den tanke på att våran andra målvakt va sjuk så jag fick hoppa in å stå denna match oxå. Vinst med 4-0 efter en ganska tråkig match för mig (fick inte ett enda hårt skott på mig...) !
Tog sedan bilen till fam. Dahlqvist för att checka läget efter flytten till Järna :D riktigt fint hus må jag säga!
Åkte sedan hem med resten av familjen för att duscha å sen sova tanke på att jag å mamma skulle upp å jobba.

Jobbade som sagt i söndags, kl.11-15. Ganska soft arbetsdag :)
Åkte sedan med mamma hem kl.16 då hon slutade.
Jag fixade maten - kyckling wok med äggnudlar å massa grönsaker! Blev riktigt gott om jag ska vara ärlig å lite små ego ;)
Farmor kom även på besök å meddelade att farfar mådde mycket mycket bättre å att han troligtvis skulle få åka hem dagen efter (igår måndag) :) riktigt skönt å höra!!!
Sätt sedan å kollade fil med familjen hela kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0