jävla förkylning... försvinn!!!

Blev inte att jag träffade Bill efter jobbet. Han kände sig helt slut efter operationen vilket jag förstod :) en annan dag kanske !
Familjen Dahlqvist va hemma hos oss å när jag kom hem. Kollade på Robinsson å därefter blev de i stort sätt att lägga sig i sängen å sova... lite smsande med Bill innan ögonen stängdes :)

Gick upp kl.5 i morse... blev nämligen tvungen att tvätta håret... så typiska när man hellre hade legat kvar i sängen..
Drog till skolan i vanlig tid å hade praktiska lektioner hela förmiddagen.
Åt lunch med Johanna å gick sedan till kliniken. Visades bara ha en patient idag, tur för att jag e förkyld men tråkigt att bara sitta av resten av tiden...
Men men va ska man göra...

Slutar om 35min å då blir de att direkt åka hem, äta å sedan sova!!!!! Längtar redan till sängen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0