Bästa♥

Onsdag: utbildningen gick bra men mådde tyvärr illa hela dagen så kunde inte koncentrera mig på va förläsaren sa "/ Micke hade maten klar när jag kom hem - så himla underbar♥ myste en del i soffan innan han spelade en stund med Hampe å jag vilade i soffan, eller ah jag måste ha somnat till för helt plötsligt satt Micke vid mina fötter å hade armen om mina ben :) klockan hade hunnit blivit 21.20 å Micke sa "min lilla sömntuta, ska vi lägga oss i sängen? " De dröjde max 5min efter att jag lagt mig i sängen, på hans bröst, å somnat. Jag mådde verkligen inge vidare... Micke hade tydligen klappat/berört mig lätt på kinden hela tiden å bara njutit♥
Igår (torsdag) hände de inge speciellt egentligen. Skola å klinik som vanligt. Hade maten klar när babe kom hem. Käkade å myste lite i soffan innan Jennie å Sofia våldgästade oss ;) ;D hade riktigt kul resten av kvällen♥ låg å pratade med Micke i säkert 45min i sängen innan vi båda somnade i varandras famn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0