DN match

Vart inte så värst mkt mys i tisdags, hade nämligen en skit irriterad pojkvän hela kvällen, från kl.19-23.30 då vi somnade.
Han va väldigt irriterad på sin dator som inte fungerade, ingenting funkade när han installerade om den heller. Han satt mer eller mindre svor hela tiden, så de va bäst i inte säga ngt till honom förrän vi la oss i sängen. Då bad han om ursäkt för sitt beteende å hoppades att jah förstod att han inte va sur på mig (vilket jag gjorde). S omnade som vanligt vid hans sida♥
 
Igår sluta jag tidigt 11.15. Åkte till tälje för att träffa mamma på hennes lunch. Satt å pratade om allt. Åkte hem å tog de lugnt, fixade maten å försökte tagga till DN match (destriktmästerskaps match). Micke kom å kollade (riktigt kul) men de vart inte riktigt som jag hade tänkt mig. Blev stor förlust å min sämsta match ever... söt som älsklingen är så gjorde han allt för att få mig å må bättre å sa att jah va duktig ändå å gjorde massa snygga räddningar trots resultatet :)
Somnade ganska snabbt mot hans bröst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0