hjärnskakning...

Igår måste Micke ha vaknat innan alarmen ringde för han väckte mig med beröring på kinden å hans mjuka ord "Godmorgon älskling" å en puss på munnen när han gick upp för att sätta på sig kläderna. Vi sa hejdå å jag kröp som vanligt ner i sängen igen. De va väldigt segt att gå upp när mitt alarm ringde sen 1.5tim senare. Hade sån spänningshuvudvärk, yr å illamående - Micke antog att jag hade hjärnskakning å att jag skulle stanna hemma, men envis som jag e så åkte jag till skolan ändå. Blev att jag bara satt där å stirrade rakt fram, va helt borta. Sjukanmälde mig från kliniken å åkte hem istället. La mig i sängen å somnade direkt. Vakna till då å då av att Micke smsade å fråga hur de va å lite annat. Blev att man myste lite med brorsan de gånger jag vaknade till å han låg bredvid mig så sött i sängen. Halv 8 ringde Micke å sa att han hoppa in i duschen på jobbet nu (jobbade över 3.5tim) å att han kom hem vid 21.45 tiden nånting. Somnade om igen å vaknade av att älsklingen satte sig på sängen, berörde min kind å gav mig en puss på pannan. Han frågade hur de va å sa att han hade köpt med sig en varsin liten calzone (jag hade inte ätit sen 11.30). Världens underbaraste♥♥ Vi åt å kröp därefter ner i sängen. Pratade lite innan vi båda somnade♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0