I still get butterflies even if I see you every day<3

Tror att både jag å Micke va väldigt trötta i morse. Jag vakna av hans 2 första alarm men sen så va de inge mer ljud från hans mobil så antingen måste vi båda ha somnat om väldigt djupt eller så hade han inga fler alarm idag. Jag röck till vid 4.40 (tur att han skulle ta bilen till Ö-tälje) å väckte Micke direkt. Han va snabbt uppe å satte på sig kläderna, borstade tänderna å tog matlådorna, fick mina hejdå pussar å kröp sedan ner i sängen igen. Ville verkligen i te upp när mitt alarm väl ringde 6.10. Hade ortopedi föreläsning till 11. Hann med ett tidigare tåg till Järna för att jobba, där jag sitter nu å väntar. Hoppas denna dag går snabbt för vill hem å mysa med älsklingen♥ snäll som han e så kommer han å hämtar mig vid 22 :) världens bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0