införskafffat oss en ny soffa!

Igår jobbade man hela dagen- 9-22. Ficl ta Mickes bil så kom hemsmyclet ssnabbare än annars. Kom hem till en söt sovande pojkvän, så de va bara å krypa ner bredvid honom♥
 
I morse eller ah närmare 9 blev man väckt av brorsan. Blev att man låg kvar i sängen fram till 9.45 då man hoppade in i duschen å gjorde sig i ordning för klinikpass kl 12.45-15.45. Efter kliniken drog jag till Karlberg där jag väntade på att älsklingen skulle komma. Vi tog sällskap hem å åkte direkt till Mio vid Heron för att bestämma färg på soffan vi skulle beställa. Riktigt snygg är den! :)
Åkte därefter vi hem å Micke bjöd mig på mat vid pizzerian tanke på att vi inte hade tagit fram ngn mat innan. Väldigt gott!!!
För tillfället sitter älsklingen vid datan å jag framför tv'n å skriver rent lite anteckningar från föreläsningarna förra veckan.
Snart blir de å lägga sig i sängen å kolla på filmen "kärlek på menyn", å mysa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0