Isglass i vårsolen

Trots att älsklingen hade fått feber å jobbig hosta satte han sig i bilen å åkte ut till Järna även om jag erbjöd mig att ta tåget hem- världens snällaste!! Blev att vi kröp ner i sängen direkt å myste innan vi somnade ♥ I morse va de meningen att jag skulle till skolan för att ha ledbehandlingslektion, men kände mig riktigt trött så somnade om istället. Gick upp 11, hoppa in i duschen, gjorde rent till brorsan, gick å handla alvedon å halstabletter till Micke, fixade lite hemma innan jag tog bussen ner till stan för att därefter ta tåget till Järna- jobbdags! Passade på å köpa mig en piggelin å gottade mig väntan på att tåget skulle gå. Hade nämligen 20min på mig så satte mig å njöt i vårvädret. Tog sällskap med hon jag går intro med, till jobbet. Har jobbat sen 14. Ska snart gå till våran brukare igen å hålla "det" sällskap. Slutar 21.30 idag oxå å som de ser ut nu är Micke så underbar att han hämtar mig även idag♥ Finaste killen ever♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0