Jobb 16-22

Igår blev de att jag försov mig lite så jag kom inte till skolan förrän efter första rasten - ups! (A) tur att vi hade praktiskt å inte teoretiskt!
Efter skolan blev de att jag åkte hem 1.5tim å ge brorsan mat å käka lite själv innan jag blev tvungen att ta bussen till Järna pga jobb. Jobb dagen började segt tanke på att min brukare va på dåligt humör men som småning om gick över. Hon åkte till sin kör i Sthlm å jag stannade kvar på jobbet tills jag slutade. Gjorde ingenting vettigt alls igår om jag ska vara ärlig :p skönt å lättförtjänta pengar men samtidigt lite tråkigt å bara sitta i flera timmar...
Fick sedan skjuts hem av Maria på jobbet å umgicks med min älskling innanovi båda kröp ner i sängen♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha "ups(a)" har jag inte sett eller hört på länge ;) <3

Svar: Hahahaha de va ett tag sen ! Kanske har lyxats skärpa mig med mina konstigheter (lite grann iaf ;)) ♥
Zandra Kjelledal

2013-04-14 @ 11:36:20
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0