Lååååååååång dag...

Idag va de en riktigt jobbig dag i skolan. Eller asså egentligen va det en lugn dag men väldigt seg. Skulle vara på kliniken kl.8 för att gå med ettorna och ge dom feedback när de tog emot sina patienter. Det va väldigt lugnt för man behövde inte göra ngt, dock lite långtråkigt eftersom det va ont om patienter på morgonen. Därefter skulle man bege sig till skolan för att käka lunch å sen ha ledbehandlingslektion med Peter. Där fick vi sluta lite tidigare, men trots det så fick vi stressa till kliniken igen för att ta emot egna patienter. Vi hade lite mer å göra- fullbokat. Tiden går fort då men är man trött å seg så vill man gärna ha färre patienter hehe.. Kom inte hem förrän 20.44 eftersom jag missade de tidigare tåget pga att läraren släppte oss 5min för sent. Micke låg redan nerbäddad i sängen å spelade Candy crush på mobilen. Han hade tydligen fortfarande världens tandvärk å nu även huvudvärk samt halsont... stackarn :( Han hade sparat mat till mig (korv å makaroner som vanligt :p) så medan jag satt i köket å åt så somnade Micke. Tog inte mer än 2min säkert- så söt :) kröp därefter ner bredvid honom å gav honom en lätt godnatt puss på pannan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0