obeskrivlig kärlek♥

Jag må vara världens snällaste flickvän. Åkte å hämtade älsklingen å Mika i Östertälje kl.00.00 då de kom hem från Sthlm. Fulla som vanligt (hehe..).. att de aldrig lär sig att åka hem lagom tid, speciellt när de ska upp å jobba kl.4.30 :o ska inte säga något om de hade varit en fredag eller lördag, men nu när de va en söndag så blir man lite lack... tur att jag kunde sova till 10.10 men ändå, de e jag som får stå ut med en dryg pojkvän morgonen därpå... vilket jag tyvärr slapp idag, han va väldigt trött å bakis men han va inte dryg (chockad tjej)- skönt de iaf :) Skjutsade iaf hem Mika å ficken stor kram och hans godispåse som tack haha. Hela vägen hem till oss så svamlade Micke på om allt möjligt (lite kul å lyssna på haha)- rejält påverkad må jag säga ^^ fick hjälpa honom upp till lägenheten där han la sig på golvet å lekte med brorsan direkt haha. De dröjde säkert 30min från att vi kom hem till att vi kröp ner i sängen. Han la mig på hans bröst, hans hand i min å hans andra hand runt mig - så himla mysigt♥ vi prata om allt- hur underbart de här är, våran framtid ihop, hur mysigt de vore å ha en liten knatte som kryper runt här i lägenheten, våra känslor för varann å mycket mycket annat♥ hans underbara ord fick mig att fälla några tårar, tänk att jag äntligen (!!!!!!) har hittat rätt väg i mitt liv, hittat min drömkille♥ går inte att beskriva hur mycket jag älskar honom- obesktivlig kärlek♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Vänta med att skaffa barn !

2013-04-08 @ 18:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0