sovmorgon å därefter jobb!

Va ingen bra väckaklocka till Micke i morse haha. 
Vaknade som vanligt av hans första å andra alarm (trodde jag), så blundade lite till eftersom han hade 3 alarm till.
Helt plötsligt så röck jag till å kollade på klockan. Då stod den på 4.36 å bussen skulle gå 4.39. Väckte Micke å sa "du har tre min på dig till att bussen går babe".
Han kollade på klockan å sa att han får ta bilen till Ö-tälje för han skulle missa bussen. Han satte sig upp å satte på sig kläderna samtidigt som han sa "har mina alarm ens ringt?" Haha han hade inte ens reagerat att han stängt av 2 av dem.
Fick två hejdå pussar innan han gick. Kröp ner i sängen igen å somnade. Vaknade till å från mellan 8.45-10. Messade lite med älsklingen å myste med brorsan innan de va dags att kliva upp halv 11. Tog bussen 11.09 å sitter nu på tåget till skolan.
Har en föreläsning å därefter skynda sig till jobbet. Slutar 22 även ikväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0