Tjejkväll med min Sofia <3

Igår vart det inte riktigt som planerat varken för mig eller älsklingen. Jag struntade i att gå ut med mina tjejer eftersom jag inte hade pengar att betala inträde och Micke verkar ha struntat i att träffa sina polare för när jag och pappa kom hem för att lämna massagebänken låg han å sov så sött i sängen med tv'n på. Blev att jag kröp ner bredvid honom å somnade till hans lugna andetag <3 I morse väcktes jag av Mickes underbara ord "Godmorgon min lilla sömntuta! sovit gott?" samtidigt som jag fick en puss på munnen. Blev att han låg kvar en stund i sängen, tog min hand, höll den hårt å frågade hur gårdagen hade varit - helt underbar <3 Efter en stund frågade han om jag kunde skjutsa honom å Mika till Östertälje för att de skulle hinna med tåget, gick annars ersättningsbussar dit men snäll som jag va så skjutsade jag dem :) Blev att man sa hejdå till dem å önskade dem en trevlig kväll på Friendsarena. Själv åkte man och hämtade upp Sofia i Järna innan man åkte tillbaka till lägenheten. Jag hoppade in i duschen medan Sofia satte på musik och lekte med brorsan. Vi fixade sedan i ordning oss å tog en promenad ner på stan för att käka lunch och hälsa på hennes kille Danne som jobbade :) Va mycket trevligt! Blev även att vi mötte på Mickis å Fredrik när vi käkade. Länge sen! Måste träffas snart igen!!!!!! Blev att vi tog bussen hem igen å har väl inte gjort så jätte mycket sen dess. Mest suttit och pratat, skrattat, tagit lite kort, myst med brorsan å bara tagit det allmänt lugnt. Sofia åkte hem vid 18.45 bussen härifrån å sen dess har jag bara legat i sängen å tänkt på allt möjligt... Längtar tills Micke kommer hem så jag får känna hans närhet å kropp mot min, saknar honom verkligen :(<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sjukt bra dag!! Måste träffas snart igen! :D<3

Svar: Ja de måste vi verkligen!!!!! :D miss my girl♥
Zandra Kjelledal

2013-04-09 @ 10:24:30
URL: http://sofiiaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0