You are my family Micke♥

När Mickes alarm ringde i morse tyckte jag väldigt synd om honom även om han har sig själv att skylla. Han såg helt förstörd ut när han kravlade sig ur sängen å klädde på sig... :( Han tog sina matlådor, borstade tänderna å gav mig en väldigt lång kram å två pussar innan han gick till bussen. Själv kunde man krypa ner i sängen å sova 5tim till, men önslade att Micke hade legat kvar oxå... vakna av att älsklingen skicka ett sms "saknar dig massor♥". Man blir så himla glad när man får såna sms bara så där :') blev att vi smsade till å från mellan kl 8 å 10 (eller vi smsar fortfarande (a)). Fick även sms av café chefen angående när jag ska jobba nästa gång + att chefen på assistensboendet ringde två gånger å fråga först om jag kunde jobba idag å imorgon vilket jag inte inte kunde pga skola å andra gången va de om jag kunde jobba tors-söndag vilket jag tackade ja till :) de har hänt mycket sen kl 8 i morse haha. Nu sitter jag iaf på tåget till kliniken. Hoppas eftermiddagen gå fort. Vill hem till älsklingen å hans underbara famn♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0