you make me smile

Varken jag eller Micke hann se klart filmen igår, innan vi båda låg å sov i varandras famn. Haha så typiskt oss egentligen, vi har planerat en grej men de blir alltid tvärtom ^-^
 
Vaknade upp som vanligt av Mickes alarm, gav varann en hejdå puss/kran å slängde mig sedan i sängen igen. Somnade direkt! Riktigt trött när mitt eget alarm ringde... Släpade mig upp å fixade mig, gav även brorsan mat innan det va dags att dra till bussen.
Somnade på tåget å vaknade vid södra igen.
Sitter nu på ortopedi föreläsning. Är för trött för att kunna svara på om de e intressant eller ej idag. Tidigarr föreläsningar har varit intressanta men idag= nja vette fan haha.
Ska även ha föreläsning efter lunch oxå.
Annars händer de väl inget speciellt idag- hem å laga spagetti å köttfärssås tills Älsklingen kommr hem, plugga lite (kanske) å bara ha en allmän mysig tisdagskväll med den bästa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0