Mysig kväll tillsammans med underbara personer!!

Idag vaknade både jag å Micke vid 9 tiden å va relativt pigga. Lika förvånade va vi båda tanke på att vi aldrig brukar gå upp innan 11 på helgerna, dock har vi iofs lagt oss väldigt sent kvällen/natten innan också. Måste erkänna att de va väldigt skönt att kliva upp så pass tidigt å ändå känna sig pigg och alert. Micke gick å handlade frukost å vi käkade framför tv´n precis som vanligt. Blev att vi båda käkade en ordentlig frukost, Micke kan jag förstå för han skulle iväg å träna med Mange igen (skönt att han har kommit igång igen å inte bara sitta framför datan, gäller bara att jag kommer igång jag också- satsar på nästa vecka då jag börjar sent) å när de gällde mig så kändes de som om jag inte hade sätt mat på flera dagar haha, Gott va de iaf å magen lär inte behöva få i sig något på ett bra tag! Medan Micke tillbringar sin förmiddag på gymmet har jag bäddat ner mig i soffan å kollar på serier - latmask jag vet xD Blir å hoppa in i duschen m ett tag å fixa i ordning sig tills att vi ska iväg å kolla på midnattsloppet då Malin, Carro, Ulrik, Mika och Mange ska springa. Jag, Micke, Carros Micke, Jocke å mina föräldrar ska ligga i backen vid Kristinakyrka (eller va den heter) och heja. Så de blir att klä sig väldigt varmt och ta med sig något att dricka/äta under kvällen. Framför allt att man kommer ha väldigt mysigt tillsammans med underbara personer!! :) Får tillägga ett lycka till till alla som ska ta sig igenom milen ikväll!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0