Never give up

Jadu kära blogg... vad ska jag göra med dig... Känns som om att ingenting nytt händer, utan samma sak hela tiden: jobb jobb återigen jobb å mycket sällskap/mys med älsklingen.. Den senaste veckan har jag egentligen inte gjort så mycket. Skulle ha jobbat mån å tis men eftersom mina brukare inte va hemma så fick även jag vara hemma å bara ta det lugnt + städa lägenheten. Det bidrog till att min sista arbetsdag va söndag, trodde jag... Får tydligen jobba imorgon å tis också, men därefter blir de inge mer arbete innan skolstarten nästa måndag, den 19.... Ser inte fram emot de... Vart har denna sommaren tagit vägen lixom :o Ons och tors åkte jag upp till skolan för att skriva två sommartentor som jag så gärna ville bli av med. Hoppas på det bästa men har som sagt haft annat att tänka på denna sommaren så har inte varit så fokuserad på läxböckerna... Vore så himla skönt om jag klarade dessa två tentor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Efter torsdagens tenta träffa jag Malin på stan i Tälje. Gick runt å pratade, käkade lunch å hade de allmänt trevligt! Tog bussen hem till lägenheten å satt i soffan å fortsatte tjejsnacket innan jag skulle laga middag till älsklingen som skulle komma hem vid 17.50 tiden. Åkte sedan till fam. Hall för att käka middag å bara umgås med våra familjer - precis som den gamla goa tiden - mysigt! Kröp ner bredvid älsklingen vid 22 tiden å somnade nästan direkt. Alltid lika mysigt å känna hans närhet å kärlek<3
I fredags träffa jag Mickis på stan å käkade lunch med henne på Nancy´s. Mycket trevligt å mysigt att återigen ha sitt lilla tjejsnack om allt möjligt!!!! Köpte present till mamma, pappa, Emil (sommarpresent) å till min "svärföräldrar" Ulrik å Malin (tidig och sen födelsedagspresent), innan de va dags att åka hem å packa inför resan till landet med älsklingen. Som vanligt hamnade man i köer i Söderköping, och vi båda verkligen älskar köer (syns på bilder nedanför xD). När vi väl hade anlett satt vi mest å snackade med Malin å Ulrik, även med Mickes mormor Lena hela kvällen å käkade middag. Blev även film tittande på kvällen innan de va dags för att krypa till kojs. En hel del mys å prat med älsklingen innan vi somnade i varandras famn <3
Mina föräldrar kom på lördags förmiddagen. Vi tog båten och åkte runt hela dagen med lunch och fika. Kom tillbaka till stugorna framåt 17 tiden då grabbarna grus (Emil å Micke) drog ut å fiskade medan jag satt å snackade skit med våra päron haha. De hände en hel del denna kväll som jag tyvärr inte kan berätta i ord just nu men gud så underbart de va!!!!!!! Satt ute med filtar och ljus hela kvällen fram till närmare kl.2, höll älsklingen i handen hela kvällen å kände mig så himla nykär på nytt! Guuud så jag älskar Micke <3 <3 <3 <3 Idag söndag har det väl inte hänt ett skit egentligen. Käkade frukost, fikade, åkte hem i regnet, köpte kebab å sitter nu här i soffan å inte gör ett skit i stort sätt. Micke kollar på AIK-Malmö matchen via datan å jag slänger in ett inlägg här på bloggen medan brorsan ligger å sover på sin favorit matta :) En lugn söndag blir de allt å de e ju inte helt fel de heller iofs :) Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndag så hörs vi när vi hörs hehe! Puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0