Underbar fm/em med Emmelie å en underbar kväll tillsammans med mina päron å killen i mitt liv!

Blev en lugn torsdags kväll med älsklingen. Blev tv tittande å mys i soffan innan vi båda somnade som stockar i varandras famn <3
Trots min lediga dag så drog man till gymmet klockan 6.35 för att träna med mamma. Va jävligt segt men vart ärligt väldigt pigg efteråt. Drog snabbt hem för att lämna grejerna å hämta bilen för att sedan åka till Västerljung för att träffa min extremt saknade Emmelie! Konstigt nog har vi inte sätts på över 3.5 år men det kändes som igår när jag anlände till deras villa :D va så himla skönt att allting bara flöt på. Vi satt å snackade om allt möjligt å lekte med deras minsting Melvin å deras hund Zoey. Tiden bara rann iväg så helt plötsligt va klockan 14 å hon å Erik (hennes sambo) skulle iväg å hämta Melker, deras 2 åriga son. Vi beslöt för att snart träffas igen å förhoppningsvis så går tiden lite långsammare då!! :D Grymt kul att återigen träffa henne <3 När Micke sedan kom hem käkade vi lite lätt innan han skulle vidare till gymmet. Jag slappade i soffan framför One tree Hill å brorsan liggandes bredvid - mysigt! När älsklingen sedan kom hem så drog vi direkt vidare hem till mina föräldrar där vi skulle käka middag- tacos. Blev att vi satt å umgicks hela kvällen framför tv´n med två filmer - Growns up å Transformer 3 (eller vilken de nu va). Dödstrött som jag va så höll jag på å somna i älsklingens famn hela tiden. Han beslöt vi skulle flirta med mina päron så att vi fick sova över hos dom, vilket vi självklart fick. Somnade direkt när vi la oss i sängen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0