4 dagar kvar till jullovet och 1 v kvar till julafton!

Idag har man inte gjort så jätte mycket egentligen. Sov i stort sätt hela förmiddagen. Drog till gymmet för att träna en stund med mamma innan hon börja jobba kl.16. Träffade en hel del underbara personer som jag stod å snacka med innan jag mötte upp pappa och Emil för att införskaffa julklapp till mamma/farmor & farfar/ mormor & morfar.
Fick sedan skjuts hem , där vi stötte på min kära sambo som kom hem från jobbet precis. Sen dess har vi inte gjort så jätte mycket ^^
Jag har slagit in julklapparna och serverat Micke lite saft och macka, medan han har underhållit sig framför datan precis som vanligt ;P Snart blir de väl att börja med middagen så att älsklingen hinner käka innan han ska vidare till Kärrtorp för att spela hockey bockey match. Måste även hinna med lite plugg innan paradise hotel ^^ De e ett måste program, inte för att de e kul å bra så utan mest för att se hur mycket de gör bort sig framför kameran xD

Blir sen å krypa till kojs för att orka upp till skolan imorgon samt ha kvälls klinik :)
Hoppas att ni alla läsare har haft en bra start på veckan! :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0