75% av graviditeten har nu passerat!!! :D

Vart en väldigt lugn tisdag med mycket plugg och mys med brorsan. När älsklingen kom hem vid 17 tiden så blev det lite prat med honom innan jag blev hämtad av mina päron. Vi skulle nämligen på basketmatch och se när Kings tog hem en seger i europaspelet. Va en väldigt jämn match men hemma laget höll tillslut undan och vann med 3p! :)
Avslutade kvällen med att somna i älsklingens famn precis som vanligt<3

Nu sitter jag på tåget på väg till skolan för att endast ha klinikpass. Skönt å sluta vid 11.15 så här mitt i veckan! Även om man sen omger hem till ännu mer plugg så är det värt de.
Må även säga att jag har nu passerat hela 75% av graviditeten och att endast 70dagar återstår tills våran älskade knodd kommer till världen :D mamma och pappa vill inget hellre än att du ska komma ut NUUUUUUUU!!!!!!!<3 massa kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0