I´m here there I belong

Efter en mysig söndags kväll med älsklingen framför Johan Falk och en underbar natt, så vaknade man upp på ett konstigt sätt vid 9 tiden. Det va nämligen så att brorsan hade hoppat upp i sängen och lagt sig över mitt bröst - inte så konstigt med de kanske. Det som kändes lite underligt va att han börja slicka på min bröstvårta, precis som en liten bebis när den vill ha mat haha. Alltså de har aldrig hänt förut att han har gjort något liknande, men antagligen så hade väl lite av knoddens första mat (råmjölk) läckt ut ur bröstet. De e enda förklaringen jag kan tänka mig ^^ Men som sagt, kändes lite underligt att ha en katt liggandes på bröstet och suga tutte, istället för en bebis haha. Längtar tills våran älskade son ligger på detta sätt <3
Drog iväg och tränade med mamma en stund på fm innan hon skulle börja jobba. Bestämde mig sedan för att ta en promenad hem i solskenet istället för bussen, för en gångs skull. Va riktigt skönt! Kom hem till min lilla pojk (brorsan), som va på mys humör, vilket han alltid e iofs när han varit hemma ensam en stund. Slängde i mig lasagne resterna från igår, och har sen dess suttit och pluggat till tentan nästa onsdag. Känns skönt att slippa den här paniken jag jämt har, för att jag börjar plugga sista dagarna. *klapp på huvudet*. Blir att ta det lugnt ikväll, för att orka upp tidigt imorgon och åka till skolan. Älsklingen har sen match ikväll (börjar 22.15 vid Kärrtorp) och lär inte komma hem förrän efter 12 tiden om han har otur, & om han bestämmer sig för att spela vill säga. Han va riktigt trött igår och har känt sig lite småhängig i flera dagar, så vi får se hur han gör. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig måndag så hörs vi :)
Ps. Lillkillen hälsar med sparkar :)

Kommentarer
Postat av: Lia

Du verkar inte ha så många kompisar :/!

Svar: jo det har jag, men de flesta jobbar eller pluggar, så det är sällan man får ihop en dag då man kan träffas eller så e det något som kommer emellan när man väl har bestämt något vilket är väldigt tråkigt... :/ Jag har väldigt mycket tankar på min kommande son och har inte samma ork att vara ute om helgerna som man haft förut, vilket polarna gärna vill :/
Zandra Kjelledal

2013-12-09 @ 16:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0