Snabb sammanfattning sen i fredags!

I fredags va det meningen att jag och älsklingen skulle ha en lugn kväll tillsammans. Det slutade med att vi storhandlade, Micke fixade ordning (spackla, måla flera gånger om) i vardagsrummet efter att pappa hade varit där och förstört väggen när han skulle försöka sätta upp en jullampa ;) jag lagade i ordning en lite lyxigare middag medan älsklingen va gullig att sätta upp hyllorna jag hade valt ut och pyntat dom. Resultatet på maten och hyllorna är de nedersta bilderna. Slutade med att vi kollade på när Elin och Kevin gick vidare till idolfinalen och lite annat smått och gott på tv´n <3
Bild på hur lägenheten är julpyntad - har det väldigt mysigt här hemma nu :) Inte riktigt som Micke är van vid haha <3 I lördags va vi hos Laila på advent middag (i förskott), tillsammans med Mickes föräldrar, kusiner och faster m. man. Mycket trevligt!!!! Kom dit vid halv 3 och va hemma vid 00.00. Gick och la oss vid 3 tiden, blev lite mys innan vi båda somnade i varandras famn medan lillen sparkade på i magen <3
För 10mån sen blev vi två en men redan långt innan det gjorde du mig till världens lyckligaste! Du är inte bara min underbara pojkvän/sambo, utan även pappa till min älskade son! Det kommer vara du & jag livet ut. Älskar dig så himla mycket♥♡♥
Seeeeeeeeg måndag utan sömn i stort sätt. Blir lätt så när man har en sambo som ej vill ligga still när han ska sova å armbågar en i sömnen + att lillen sparkar som en galning i magen ;) bara å vänja sig haha.
Julbak med mamsen igår (tis) <3
Besök hos barnmorskan med älsklingen igår. Mitt järnvärde hade stigit lite men va fortfarande lågt. Mitt sockervärde hade gott upp vilket va bra. Livmodern hade vuxit med 2 cm (normal kurva) sen sist och knoddens hjärtslag lät lika bra som vanligt. Barnmorskan tror att han ligger med ryggen/rumpan åt vänster eftersom jag är större där + att det är vid ryggen man oftast hör hjärtslagen som tydligast (och hon fick napp direkt). Jag har även gått upp ca. 9kg sen inskrivningen, vilket är helt normalt. Varken för lite eller för mycket för att va gått nästan 30 v exakt. Va underbart att höra alla dessa positiva saker från barnmorskan :) Ska dit om två veckor igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0