Trött fredag, men en mysig avslutning <3

Min fredag kändes väldigt lång. Antagligen för att jag va så himla trött. Hade sovmorgon till 10 tiden och endast en föreläsning, men ändå så höll jag på att somna under lektionen. Det är sjukt... När vi hade varit hos barnmorskan i tisdags så hade mitt järnvärde gått upp från 104 till 110, vilket va bra, men 110 är ändå ett dåligt värde för mig tanke på att jag låg på 141 första dagen. Så jag tycker ju att jag borde känna mig piggare... Så fort jag kom hem så rensade jag ur mina byrålådor för att lillens kläder ska få plats. Därefter la jag mig i soffan och nästan somna. Älsklingen fixade middagen till idol finalen som vi tittade på tillsammans - mysigt :) Precis som jag har sagt från första dagen ( i stort sätt) så vann KEVIN!!!!!!!!!! :) Älsklingen hoppades på Elin även om han tyvärr tyckte att Kevin gjorde vinnarlåten bättre. Resten av kvällen blev de att Micke satt vid datorn och jag låg i soffan. Vaknade till av att han la sig bakom mig i soffan och höll om både mig och magen- mysigt!! Vid halv 2 vaknade jag till av att brorsan hoppade upp i soffan - både jag och älsklingen hade somnat ^^ Vi kröp ner i sängen och somnade på en gång igen- snacka om att vi båda är grymt trötta. Undra hur det kommer bli om 2,5 mån då vi även har en liten bebis hemma :)
Den första snön har fallit!!!! Får se hur länge sen ligger kvar, tanke på att det ej är minus grader ute...
Kevin vinnare av idol 2013!!!!!!!!! :D Må säga att man verkligen smälter av hans leende och blick, å jag är nog inte ensam om att tycka de heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0