Underbar helg i Norrköing + en lugn avslutning på veckan

Jag och älsklingen tillbringade våran fredag och lördag nere i Norrköping hos Carro och hennes Micke :) Mycket trevligt, och det blev i stort sätt bara skratt, god mat/myspys, prat och en hel del annat kul dessa dagar! Måste göras om :) Tack för en underbar start på helgen <3 I lördags kväll blev det inte så mycket gjort när vi kom hem från Carro och Micke. Jag pluggade lite och älsklingen höll sig till datan och sina skype polare under tiden. Jag somnade även i soffan och väcktes av att mitt lilla hjärta pussade mig på pannan och berörde min arm lite lätt. Han hade tydligen suttit och kollat på mig en stund innan han väckte mig. Lillen hade tydligen levt rullan i magen, så att man såg rörelserna- tror att de va anledningen till att Micke ej hade väckt mig - så otroligt söt <3 somnade snabbt igen i älsklingen varma famn <3
I går gjorde vi bokstavligt ingenting, varken jag eller Micke. Jag låg i soffan och pluggade lite inför sista termins tentan på onsdag, medan Micke tillbringade sin tid vid skype och Diablo/LOL å vad mer han nu spelar ^^ Avslutade veckan med att kolla på solsidan och Johan Falk - precis som vanligt, i sängen vilket bidrog till att man somnade direkt efteråt<3 Må säga att knodden har varit betydligt mer aktiv de senaste dagarna än va han har varit tidigare. Hans sparkar och rörelser är betydligt mer tydliga och synliga, vilket både jag & Micke kan intyga. Känns underbart! :D De e sjukt va tiden går fort. Snart är det endast 9 v kvar innan det är beräknat och allting är nästan inhandlat - bara skötbord, bärselen och lite tillbehör som kan vara bra att ha när han kommer :) Vagnen och bilbarnstolen kan vi hämta ut i mitten av januari så vi har det hemma också samt vaggan som vi antingen tar från Malin & Ulrik eller den från mina päron. Längtar så himla mycket efter att få leka med lillens små händer och tår, känna hans närhet och kärlek å alt underbara som man får vara med om som nybliven förälder!!!!! Tycker att han kan komma till världen nu, men älskar samtidigt känslan av att vara gravid och den här underbara mamma magen :D Det här är kärlek!!!!!!!!!!!!! <3<3<3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0