Underbar jul med nära å kära <3

JULAFTON:
Vaknade upp hemma hos mina päron i Järna och käkade lite julfrukost med familjen innan jag å älsklingen begav oss till Norrköping där vi skulle fira jul med Mickes föräldrar, mormor, Hasse, farmor och morbror m. familj. Det va mycket trevligt, med mycket prat, skratt och skojigheter + att vi alla kollade på Kalle anka - vilket e ett måste! Blev att jag lekte/ busade lite med Mickes kusin Saga som inte alls va blyg denna gången. Satt uppe å pratade tills klockan blev 1 någonting :)

JULDAGEN:
Käkade frukost innan vi skjutsade hem Laila (farmor), och fortsatte hem till mina päron igen för att käka julbord tillsammans samt träffa båda mina morbröder (för en gångs skull) + mina kusiner. Det va riktigt trevligt och en hel del skratt och skojigheter hann vi med också. Eftersom vi inte hade varit hemma på 2 dygn så ville vi hem rätt skapligt för att ta hand om brorsan :) Blev att jag packade upp alla julklappar och Micke satte sig vid datan när vi kom hem ^^
Kröp till kojs närmare halv 3 någonting och somnade som vanligt i varandras varma famn <3

(mamma å mina bröder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0