bästaste ♥

Idag har det varit en väldigt lugn måndag. Slutade skolan vid 11.15 som sagt. Åkte direkt till tälje för att först prata med mamma lite, innan de va dags för gymmet. Gymmade i nästan 2tim (första timmen kondition å andra styrka) :) kände mig väldigt stolt efteråt! Gick till bussen samtidigt som jag messade med sötnosen♥ Blev att jag stod å pratade med Alexandra (Mickes polare som vi skulle ha gått ut med i lördags) inne på pressbyrån medan hon jobbade. Blev att jag åkte hem till Micke istället för att ta bussen hem. Mycket mysigare :) han bjöd på mat - pizza- super gott!!!♥ Gick sedan till honom å tog de lugnt tills mamma hämtade mig vid 19.50, då vi skulle hämta brorsan som hade tränat. Sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit. Pluggat lite men mest suttit här vid datan :) Snart blir de sängen å somna med Micke i tankarna♥
Massa kärlek babe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0