Bio med den bästa♥

I natt sov jag inte alls bra... somnade efter 2 någonting, vaknade flera gånger pga brorsan å vaknade av att Micke smsade vid 5 ("hoppas att du sover bra babe <3") å vaknade flera gånger till efter de pga brorsan... Tilllslut så aomnade jag om å vaknade upp vid 12 tiden. Låg kvar en stund i min ensamhet i Mickes dubbelsäng, innan jag gick uppå va lite duktig. Gav brorsan mat, duscha, lagade lite matlådor till Micke (slutade med att han har mat så de räcker för hela veckan), pluggat lite, å dammsugit hela lägenheten. Framför alt så vill jag att Micke ska komma hem från Hampus så jag får träffa honom en stund innan vi ska åka å kolla bio♥ Vill ju hinna se honom en stund innan å bara mysa med killen jag älskar med hela mitt hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0