Du är oslagbar Micke♥

Natten va helt underbar, å de underbaraste som finns e att få vakna upp bredvid killen man älskar♥ Vaknade vid 11 tiden men somnade direkt om när Micke vände sig mot mig å la armen runt mig å tog mig i handen (han sov) :') de va så himla gulligt! Vaknadr tillslut vid 13.15 tiden någonting å då va de min tur att vakna av att Micke berörde min kind :) han pussade mig godmorgon å fråga hur natten varit även om han redan visste svaret tanke på att jag alltid svarar samma sak när jag sover med honom :) Gick upp å åt brunch. Micke satte sig sedan å höll brorsan sällskap vid xboxet - de har verkligen funnit varann å de e jag riktigt glad för :) jag hjälpte mamma i köket å pluggade lite medan killarna spelade. Det roliga e inte att se hur det går i matchen (de spelade fifa 13) utan de roliga e att se hur inne de verkligen e i spelandet - verkligen liv å död haha! När klockan närmade sig 15.30 tiden åt vi middag å sedan va de dags för mig att dra på fotbollsträning (UTE!!!!! :O). Så sa hejdå till världens underbaraste pojkvän å hoppades att familjen skulle vara snäll mot honom nu när jag inte va hemma haha. Träningen gick bra, mn jävligt kallt!!!!!!!! :O fy fan asså... Varm dusch va verkligen ett måste efteråt. Messade även med min babe en stund innan vi både skulle sova vid 22.30 tiden Jag däremot kunde inte somna (som ni märker) så fixade låtar på mobilen å ska försöka sova nu. Kommer vara dödstrött imorogn annars... Godnatt sov så gott alla änglar där ute♥
Första bilden på mig å min babe tillsammans (som pappa smygfota haha)♥ Love you so much ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0