Envisare (underbarare) kille kan man inte leta efter♥

Skoldagen gick relativt snabbt. Föreläsningar hela förmiddagen, satt i datasalen hela lunchen å skrev lite med Jennie, Julie å Micke innan det va dags för praktiska lektioner hela eftermiddagen. Åkte hem till Micke, fixade maten (grillad kyckling, ris å gräddsås) tills han kom hem från jobbet :) satte oss framför tv'n å hade de allmänt mysigt. Blev tvungen att massera hans fram- & baksida lår pga. Att han hade jätte ont. Blev t.o.m att han skrek till när jag gick emot de ömmaste punkterna (han hade verkligen skit ont stackarn) :( envis som han e så skulle han självklart iväg å spela sista hockey bockey matchen trots smärtan, spelade ingen roll vad jag sa... där e vi väldigt lika haha♥ 30min innan jag skulle bli hämtade somnade Micke i soffan (så himla sööööt). Väckte honom självklart lite försiktigt när jag skulle gå, å önskade honom lycka till :) han bad mig ringa vid 20.30 å väcka honom, då han skulle åka till matchen. Självklart ställer man upp för sin älskling! Kom hem å fixade lite innan de va dags å väcka honom, trots att jag hellre hade velat att han skulle fortsätta sova å "missa" matchen pga smärtan å för att han är helt slut/trött. Under kvällen har man annard inte gjort ett skit.. packat tills imorgon å i stort sätt kollat på ett halvt avsnitt av One Tree Hill. Nu ligger man i sängen å väntar på att babe ska höra av sig när han kommit hem (de förlora tyvärr- de hade endast en avbytare så de e alla helt slutkörda). Lär somna när som så de e bäst att säga godnatt nu! vi hörs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0