God natt sov så gott! dröm sött alla små änglar där ute!

Blev att man fick ta sig hem själv ändå tanke på att Micke slutade tidigare än vanligt pga. Betongleveransfel på bygget. Gjorde ingenting, resan gick väldigt snabbt ändå. Träffa Micke på pizzerian där han käkade middag, innan vi begav oss hemåt. Hjälpte honom att plocka fram lite färg från källaren som hans arbetsledare skulle komma förbi å hämta. Blev att han gibbade lite medan jag kolla tv. 30min innan jag skulle hem kom Micke å satte sig bakom mig så jag kunde lägga mig i hans famn- väldigt mysigt♥ somnade nästan (a) När man väl kommit hem till Järna blev de att man packade både basket -& fotbollskläderna tills imorgon då de e dubbla pass + vanliga kläder då jag ska slagga hos min babe resten av veckan ♥ Nu blir de att krypa till kojs i sin ensamhet å längta tills imorgon då man får komma hem till lägenheten å träffa Micke igen♥ som jag längtar! ♥
Längtar till sommaren♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0