Godkänd av mornor å morfar :)

Igår va de en väldigt lugn dag/kväll. Hela dagen i skolan gick relativt snabbt, resan hem gick snabbare än vanligt kändes de som, fick skjuts av mamma å pappa hem till lägenheten vid 17.10 tiden. Micke kom hem från gymmet vid 18.50. Då va det bara för honom att byta om, raka sig å fixa håret innan vi skulle vidare till mormor å morfar. Han kände sig rätt nervös tanke på att de va första gången han skulle träffa dom. Välkomnades med varma kramar å leenden. Hans nervositet släppte direkt. Vi käkade middag å efterrätt tillsammans å självklart skulle mormor dokumentera med sin kamera, tur att jag hade förberett micke på det hahaha. Blev intr så mycket prat tanke på att de va hockey på tv, men mormor å morfar tyckte att de va riktigt kul att äntöigen få träffa min älskade pojkvän :D han vart mer än godkänd, vilket känns helt underbart (även om jag ej hade lyssnat på dem utan följrät mitt eget hjärta!!!)♥ Vi åkte hem å i stort sätt la oss i sängen direkt. Micke somnade till massage igen- så sööööööt ♥
Världens bästa å underbaraste pojkvän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0