I can do it!

Sitter iaf på tåget hem nu, fick sluta tidigare så hann med ett tidigare tåg- riktigt skönt! Nu blir det att bege sig till Stadium för att säga hej till mamma innan de e dags för ett gym pass på worldclass! Blir nog att köra kondition, mage å ben. Behöver verkligen komma igång nu, å verkligen köra på, för att nå mitt mål både med vikten och få en fastare kropp. Vad alla än säger till mig (hur perfekt kropp jag har) så vill jag kunna känna den känslan själv, även om jag gått ner 8kg å börjar komma ner på den vikt jag tänkt mig så finns det fortfarande mycket att jobba på! Å de ska jag fixa! Tagga tagga tagga!!!!!!!!
Saknar min babe så himla mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0