inte riktigt som man tänkt sig...

Min lördag blev inte riktigt som jag tänkt... Istället för ikea, bio (eller träffa Mickes polare) blev de att vi drog å käkade pizza vid 17 tiden någonting -jätte gott. Därefter så åkte Micke (själv) till Gnest för att träffa Hampus å Wille (å ngn till), där de skulle gibba hela kvällen.... han skulle även slagga där tanke på att de skulle dricka också... Kul lördag.... jag blev lämnad helt själv i hans lägenhet på en lördag, när jag ville vara med killen jag älskar å bara ligga å mysa med honom... så tomt! Ringde Sara å fråga om hon ville komma å ha girltalk, vilket hon gjorde. Blev att vi tog lite å dricka vi oxå å satt å bara pratade tills klockan blev 22.20 någonting då hon tog bussen hem. Å då va man återigen ensam.... hade jätte trevligt med Saris ! :) Satte mig ner å pluggade lite, innan jag kröp ner i dubbelsängen (där jag befinner mig nu). Gud va stor å ensam sängen kändes nu när Micke inte e hemma :( hur ska jag kunna somna utan honom vid min sida... Really miss him, my babe :'( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0