love my BOYFRIEND <3


I morse vaknade jag av att brorsan hade fått fnatt - sprang runt som en idiot å hoppade på allting i stort sätt, å Micke sov fortfarande som en stock efter gårdagens rejäla fylla.
Konstigt nog så kände jag inte så jätte mycket, efter shoten å de jag blev bjuden på. Igår kände jag mig väldigt påverkad tack vare shoten, men de la sig som tur va under natten!
 
Gick upp å gav brorsan mat, å hörde en liten/svag röst ifrån sovrummet: "babe.. skulle du kunna komma med ett glas vatten?". Det märktes tydligt att Micke mådde förskräckligt å hade världens baksmälla! Kunde inte låta bli å tycka synd om honom även om jag kan medge att de vart alldeles för mycket för honom igår, tanke på att han e så pass smal å inte tål dessa mängder som hans polare, de triggar ju fan igång varandra så himla mycket... 
Gav honom vattnet å kröp ner bredvid honom igen. Vaknade upp vid 11.20 av att Bonnie (mickes tjejkompis) ringde. Det var nämligen så att vi skulle träffa henne i Sthlm idag, men det blev för tajt så vi skulle träffa henne nere på stan vid 13.30 tiden istället. Såg fram emot att få träffa henne :)
Gjorde mig i ordning medan Micke låg kvar tills klockan hann bli 12.30 någonting. Han fixade i ordning sig å drog å käkade kebab tallrik, innan vi tog 13.12 bussen ner på stan. Han såg verkligen helt förstörd ut - synd om honom <3
Vi pratade lite om gårdagen å han minns ingenting från att vi kom in på sista stället tills hur vi kom hem. Han hade minnesluckor från klockan 21.20 - 10. 00, dvs. han minns ingenting av det han hade sagt till mig på Medis... Klart att jag vet innerst inne att han menar de han sa för annars hade han aldrig stannat kvar hos mig å visat sin kärlek, men samtidigt så blir man lite osäker...
 
Åkte ner och träffade Bonnie å hennes polare på din sko. Bonnie va väldigt trevlig å glad. Hon hade sett fram emot att få träffa mig, liksom jag henne, så de va riktigt kul att de klickade direkt mellan oss :)
Vi gick runt en stund, in till bolaget, å de skulle växla pengar.
När vi va inne på bolaget så sa Bonnie helt plötsligt "Nå vad kan jag kalla er nu då? pojk & flickvän eller? Sist jag snackade med Micke så fick jag inget direkt svar ;)"
Vi bara skrattade å Micke svarade "Haha ja vi e tillsammans nu :)" å kollade på mig med sitt leende :)
Guuuuuud va överlycklig jag blev att få höra de! Har gått undrat vart vi har stått ett antal dagar nu men inte vågat fråga honom... å äntligen fick jag det svar jag alltid har velat hört<3 SÅ HIMLA GLAAAAAAD :D <3
Gick runt med ett stort leende på läpparna tills Micke skulle upp till Sthlm för att kolla på ngn match på Hovet, å jag fortsätta hem till honom. Gav varann den första riktiga officiella kyssen och kramen innan vi sa hejdå. Jag gick en bit med Bonnie, innan vi gav varann en hejdå kram också :)
Sen jag kom hem så har jag inte gjort så jätte mycket. Myst med brorsan, åkt å handlat lite (låna Mickes bil), ätit kyckling å suttit här vid datan. Väntar på att Sara å Emma ska komma så vi kan börja föra lite, innan vi drar ner på stan för att ha grymt kul :D Önskar dock att Micke även va här, för saknar honom verkligen <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0