never forget

Somnde direkt igår när man hade lagt sig bredvid Micke vid halv 9 tiden. Snacka om att de va skönt att få dessa timmar i sömn för en gångs skull. Vakna som vanligt av hans alarm men somnade sedan om direkt när man hade fått sina hejdå pussar :) Vakna av mitt eget alarm vid 7.10 då man skulle bege sig till gymmet för att träffa mamma å Magda. Gick helt okej, men hade världens magkramper, vilket gjorse så ont att jag nästan grät (känner fortfarande av de nu när jag e på väg hem)... Åkte upp till skolan endast för att skriva en omtenta... gick inte att koncentrera sig helt men hoppas de räckte ändå! :) orkar inte skriva om den igen... Ska iväg å handla med mamma nu, å sen hem till Järna. Micke skulle till Gnesta för att lana med Hampus så de va en självklarhet att jag skullle sova hemma :) har ju varit där hela veckan så klart att han ska träffa sina polare också.! Lär ju träffas imorgon ändå, om han nu kommer ihåg att han ska bjuda på mig på middag vill säga ;) haha sist han lova de hamna vi i Sthlm å blev dygnraka haha! Lyckad å minnesvärd kväll ändå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0