varför, är en sån fråga jag alltid ställer mig själv... önskar bara jag visste svaret på frågan oxå...

I morse blev de att man vakna till av Mickes alarm. Blev förvånad att jag inte behövde sparka upp honom denna morgon utan han gick upp nga min tidigare än vanligt av sig själv. Fick två pussar innan han gick upp å ett varmt men trött leende :) Fick även en varm kram å puss innan han gick (jag behövde gå på toa så passade på å ge honom en ordentlig hejdå kram/puss). Mysigt! ♥ Somnade om igen å vaknade upp, tröttare än vid halv 5, vid 7.25 då mitt alarm ringde. De va bara å släpa sig till bussen/tåget/skolan hur trött man än kände sig, tanke på att jag hade tenta idag... Pluggade i 3timmar mes Kajsa å Karianne innan de va dags för tentan. Gick sådär för min del, världens blackout.... Men va ska man göra.. Nu blir de att ta sig hemåt, handla å börja med maten så man inte får håll när man ska iväg på träning. Kommer tyvärr inte hinna träffa Micke innan (han kmr hem vid 19, å jag börjar 18.30) så jag kommer ha maten klar så han bara kan värma :) underbar å världens sötaste, dom han är så skickade han över 500kr till mig igår bara sådär, antagligen för att han tkr jag har betalat mer än va jag skulle ha gjort. Klagar inte på att få pengar, men samtidigt så anser jag att jag måste få stå för någonting tanke pö att jag i stort sätt bor hos honom, får låna hans bil när som helst (om han ej har den såklart), han betalar allt när vi käkar ute eller om vi drar ut å tar ngn bira/cider eller va de nu kan vara :o klart att jag måste få betala någonting i vårat förhållande, även om jah e student å han har bra inkomst, känns inte rättvist för ngn av oss annars ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0