why...?

Gårdagen va inte den bästa, som jag redan hade ställt in mig på.. Vakna med världens huvudvärk (antagligen för att jag inte hade fått ngn sömn) så hoppade skolan å somnade om istället... Behövde verkligen de! Vaknade upp av att brorsan hoppa upp i sängen och la sig bredvid :) Tog det lugnt hela dagen tanke på huvudvärken. Låg kvar i sängen tills klockan blev halv 2-2 någonting innan jag gick å handla lite till middagen. Pluggade även lite. Micke kom hem vid 17.50 tiden, maten stod på bordet, satte oss framför tv'n å åt. Tog det sedan lugnt innan jag skulle iväg på basketträning. Tyvärr fock jag meddelande från Alin att tränongen vart inställd när jag hunnit halvvägs så de va bara att gå tillbaka... pratade med Sofia i 1 tim på vägen hem å innan jag klev innanför dörren :) kröp ner bredvid Micke i sängen å kollade Sverige-Argentina matchen. Han somna efter första halvlek medan jag nästan såg hela. Lika mysigt som vanligt att somna bredvid honom♥ Vakna även flera gånger i natt, men av att Micke prata lite i sömnen å tog min hand varje gång, så sött ♥ Riktigt tungt att stiga upp, men lyckades. Sitter nu på smärt- föreläsning. Messar lite med sötnosen, men han verkar lite kort i svaren så ska nog inte störa honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0