Äkta kärlek <3


Onsdag 9/1-13: Ledig från skolan, men de vart ändå att plugga hela dagen (+ kolla One tree Hill) pga. fredagstentan... Messade som vanligt med sötnosen, och tog 20.50 tåget hem till honom för att sova där innan han åker till Polen på torsdagen... Kom hem till honom vid 21.30 tiden och blev välkomnande med en stor kram/kyss och "hej snygging" <3 Känns underbart att få höra honom säga det! Love it <3

Vi käkade lite lätt och satte oss framför tv´n och myste. Kollade även på en Johan Falk film. Riktigt bra.

La oss i sängen och myste ännu mer. Att känna hans kropp emot min är helt magiskt. Att få möta hans varma blick och känna hans armar runt mig är en känsla jag länge har längtat efter  och det blir bara bättre å bättre för varje gång jag närmar mig hans närhet<3 Älskar verkligen denna känsla <3 

Går inte at beskriva hur underbart hela detta jullov har varit, finns inga ord på det! Det går bara att visa med känslor och det är precis det som i har gjort hela tiden! Känns så himla rätt och underbart allting<3

Skulle endast kunna ligga vid Mickes sida och bara möta hans blick livet ut och fortfarande vara världens lyckligaste! Det behöver inte vara så mycket mer än det för att vara förälskad <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0