Älskar att jag känner denna känslan för dig <3


Lördag 5/1-13: Vaknade upp i min babes varma famn. Helt underbart :) Det är något jag alltid vill göra, älskar känslan <3 Jag gick upp och fixade i ordning mig runt halv 4 tiden, medan Micke låg kvar i sängen och kollade på Sverige- USA finalen i JVM. Närmare 4 tiden så fxae även han i ordning sig, och Sverige förlorade med 3-1...
Vi åkte och hämtade mamma innan vi begav oss till farmor & farfar där vi skulle käka middag.
Micke fick därmed träffa dem och mina kusiner som även var på plats. Hade riktigt mysigt hela kvällen och Micke verkade känna sig som en i familjen, vilket jag är riktigt glad för :) <3
Närmare 23 tiden skjutsade Micke hem min familj, och vi fortsatte sedan vidare hem till honom, där vi satte oss framför tv´n och myste en stund. Somnade sedan relativt fort i varandras famn när vi väl hade lagt oss i sängen<3
 
Söndag 6/1-13: Myste som vanligt med Micke en stund innan vi gick upp ur sängen. Micke hade bokat tvätt tid så jag hjälpte honom med det, städade lite, kollade tv och hade det allmn tevligt tillsammans, precis som vanligt :)
Vid 16.45 tiden åkte vi till Gnesta för att käa middag hos hans föräldrar. Fick ett varmt välkomnande; en stor varm kram från både Malin och Ulrik och ett stort leende. Helt underbart att få vara en del av denna familj, känns verkligen som att de här kommer sluta bra, hoppas de mer än något annat <3
Vi pratade om allt möjligt, skrattade och hade det väldigt trevligt hela kvällen :) Blev även bjudna på middag den 17/1 då även Mices sorasyster & hennes kille Micke skulle komma. Kul att få träffa dem oxå :D <3
Närmare 20-21 tiden skjutsade Micke hem mig efter en underbar kväll. Slutade med att malåg och smsade med honom hela kvällen <3
 
Måndag 7/1-13: Dagen före skolstarten - Riktigt lugn dag med plugg och One Tree Hill tittande hela dagen. Messade även med sötnosen, precis som vanligt. Snacka om att jag saknade honom <3
 
Tisdag 8/1-13: SKOLSTART.....!!!! Kul att äntligen få träffa alla sna underbara klasskamrater igen, men jag såg inte ett dugg fram emot själva pluggandet... Skönt att man slutade kl.11.15 första dagen. Åkte hem och pluggade, tills det var dags att åka och hämta upp Micke och dra till basketmatchen :) Kings vann relativt stort efter en bra match! Alltid lika mysigt att vara tillsammans med Micke, de va de absolut bästa <3
Skjutsade hem honom, och fortsatte kvällen med att messa med varandra<3
Får aldrig nog att skriva med honom, eller vara med honom, hoppas att det aldrig tar slut <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0