äntligen!

Igår vart det tyvärr inget mer inlägg men ni lär na ha klarat er ändå, haha.
Blev att man skrev lite med Micke, köpte en eller ah tre (de hör ihop) välkommen hem presenter till honom, tog det lugnt hemma innan det var dags att åka till träningen.
Träningen gick väldigt bra men sjukt jobbig - älskar känslan efteråt! Sen blev de att duscha, skriva lite mer med Micke som landade vid 22.30 tiden, å somnade vid 1 tiden någonting.
Riktigt skönt att ha honom hemma igen♥

Idag sov man till 10.30. Skönt att man inte börjar förrän 16 (endast klinik till kl.19) men samtidigt hade jag gärna sluppit å åkt in överhuvudtaget. Hade hellre tillbringat dagen hos Micke :) underbart att jag får tillbringa de närmsta dagarna hos honom ♥ ska nämligen till honom ikväll efter å sova där tills på fredag som de e bestämt, lär säkert stanna där hela helgen oxå (a)♥
Kommer bli underbart, saknar honom så ♥

Idag har man även hunnit med att shoppa lite innan man satte sig på 14.05 tåget från järna. Det var meningen att jag å mamma skulle hitta en vas till Micke (ska överraska honom på fredag med middag å blommor + presenterna när han kommer hem från jobbet - jag e ledig från skolan), men istället blev det att jag hittade ett skiiiiiit snygga skor å ett par läckra jeans :D blev en dyr vas (a) tihi.
Nu sitter man som sagt på tåget till kliniken! Inte taggad men ser verkligen fram emot kvällen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0