Helgen! I lördags åkte jag in till Tälje för att träffa Micke en snabbis innan vi skulle på basket kl 15. Han satt å gamea som vanligt när jag kom, så satte mig framför tv'n :) Många kanske tycker att de e dålig stil att personen man är med gör ngt annat när man är där, men ärligt så spelar de ingen roll för mig, eller klart att jag vill att han ska umgås med mig, men samtidigt så kan jag inte ta över hans liv bara för att han träffat mig. Hans polare betyder minst lika mycket för honom som jag gör, klart han ska umgås/snacka med dom :) jag känner hans närhet å kärlek ändå ♥ Men iaf, vi drog till Täljehallen å kollade på en jämn match tack vare de dåliga domarna. Sedan blev det att Mcke hängde med oss hem på middag å stannade sedan tills klockan blev halv 11. Jag hängde med honom hem sen! Kollade klart på filmen vi började kolla på hos oss, han satte sig å gamea lite medan jag började kolla på nästa film. Efter ett tag kom Micke å satte sig bredvid mig på soffan å sa "saknar min babe, måste få kyssa dig! :)" samtidigt som han gav mig en av hans underbara kramar! Blev även att han bäddade in mig i en filt (han såg att jag frös) å sa att ävn han kan vara romantisk ibland å gav mig en tilll kyss innan han gick tillbaka till datan. Tycker att de va väldigt gulligt av honom♥ Jag måste ha slmnat för jag väcktes av Mickes röst "babe, ska vi lägga oss i sängen, klockan har hunnit blivit halv 4?". Han mer eller mindre bar mig till sängen för att jag va så pass trött. Så himla gulligt av honom♥ han bäddade om mig innan han gjorde sig i ordning för sängen. Somnade på hans bröst♥ Vaknade upp vid Mickes å brorsans sida. Gick upp å fixade lite, innan Micke vaknade vid 11.45 någonting. Gjorde i ordning oss å åkte sedan till Hallunda/Botkyrka hallen för att kolla på när Emil spelade innebandy turnering. Riktigt kul att se. Slutade med silver :) Åkte hem till Micke igen å umgicks tills jag blev tvungen att ta tåget hem vid 21.54. Ytterligare underbara dagar med den bästa♥ love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0