ett gott skratt varar längst!

Då sitter man på tåget till östertälje där man ska ta bussen till täljehallen för att vänta på päronen som kollar på basket. De ska sedan skjutsa mig till Micke♥
Det va väldigt segt att vara på kliniken idag men min å Marias sista patienter va riktigt roliga, haha. Asså gud va de båda snacka (vi hade båsen bredvid varann), om allt å alla haha.
Det slutade med att de började ragga på oss (inte på ett obehagligt sätt utan mer på ett drivande sätt)  båda när vi tackade för oss, å sa hejdå. Hahaha gud va vi skrattade efter de. Ett gott skratt varar längst!
 
Just nu vill jag bara hem till Micke å slänga mig i hans famn ♥
Guuuud va jag saknar de å honom♥
Kommer aldrig vilja släppa honom♥
Kommer verkligen sova gott i natt i hans underbara famn♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0