Miss you babe <3


Torsdag 10/1-13: Vaknade upp vid Mickes sida, och låg vaken och kollade på honom när han sov så sött (A) Världens sötaste <3 Gick upp vid halv 11, Fixade i ordning mig, plockade ur hans diskmaskin, diskade upp våra vinglas från kvällen innan, städade lite allmänt å väckte honom vid 11 tiden. Han hade tydligen vaknat till och tyckt att det var väldigt ensamt vid sin sida (under tiden jag stod i badrummet) å sa att han saknade min närhet, tycker att de va väldigt gulligt sagt <3

Han ringde frisören, och vi begav oss er på stan vid halv 12. Han klippte sig kort (= väldigt snyggt och sexigt) (A)Åkte hem till honom igen, kollade på ett avsnitt av How I met your mother, innan det var dags för mig att hjälpa honom att packa (känner mig lite som en mamma men de gör absolut ingenting (A)). Å självklart så vek han inte sina kläder snyggt å prydligt i väskan så de fick jag även göra så att han fick plats. Hans ord när jag sa att man blev tvungen att vika kläderna va ”Det är de du är till för babe ;) Tur att jag har dig!” hahaha. Snacka om söt <3

Han flyttade över pengar till sitt kort och packade mer passet och det allra sista inför resan. Vi gjorde i ordning lägenheten lite, innan vi gick å käka. Söt som han e så bjöd han på maten. Vi satt och höll varann i händerna och pratade lite om allt möjligt, tills vi fick maten, jag kände att tårarna skulle komma när som helst för jag ville inte att han skulle resa till Polen i 5 dagar för att festa… Å det blev inte bättre av att han erkände att han va lite nervös inför resan tanke på att han vet hur hans polare e på att festa + att han vill inte att denna resan ska förändra våran relation… Hoppas å vill verkligen inte det heller så bara vi litar på varann och saknar varann så kommer detta gå fort och bli ännu underbarare när vi ses igen <3
Vi satt på restaurangen från 14 tiden till 15.20 då hans polare Rille hämtade honom. De skjutsade ner mig på stan innan de fortsatte till Skavsta. Fick en hejdå kyss av sötnosen och en rejäl kram <3 GUUUUUUD VAD JAG KOMMER SAKNA HONOM !!! <3

Jag åkte med mamma hem och fortsatte plugga medan jag messade med Micke in i det sista innan han gick på planet. Så fort vi sa hejdå, så började jag sakna honom mer än vanligt, å de kändes verkligen tomt när jag såg bilen brumma iväg… Snälla låt dessa dagar flyga fram så jag får träffa honom igen <3
Pluggade ändå fram till 23.30 tiden, samtidigt som jag och Micke smsade. Kan gissa att denna räkning kommer bli dyrare tanke på att man messar utomlands men de e de värt <3 Pappa får lacka ur, de spelar ingen roll.
I miss my love <3

  
Miss you babe <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0