My feelings for you is real

Nu har man äntligen kommit hem från kliniken och tagit sig en macka + en kopp te till kvällsmat, samtidigt som man smsar lite med babe <3
Klinikpasset gick väldigt fort idag, tanke på att man hade fulbokat + att alla patienter vca väldigt trevliga, men självklart så hade man hellre varit kvar hemma hos Micke än att åka till Sthlm för endast klinik.

Ser fram emot morgondagen, då vi börjar med Smärt- avsnittet i skolan, och att jag ska hem till Micke å sova där hela helgen <3 Det är nämnligen så att Micke ska bjuda mig på middag, som tack för att jag har varit så himla underbar de senaste veckorna, med att både ha haft maten klar på bordet när han kommit hem, tagit hand om brorsan när han jobbat/gymmat, å helt enkelt varit mig själv sen vi träffades (A)
Han e så himla underbar å jag älskar honom mer för var dag som går<3
Det går verkligen inte att beskriva hur jag känner inombords, det är alltför mycket känslor som vill ut å jag är så himla lycklig att få vara hans <3 SÅ HIMLA KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0